Online facturatie geniet van een ondersteuningsteam dat voor u klaarstaat!

Masterbill is meer dan alleen maar managementsoftware. Het is een professionele ondersteuning die u helpt bij uw verschillende missies. Onze teams staan tot uw beschikking om uw vragen te beantwoorden

FAQ Masterbill

Masterbill FAQ Een vraag? Wij zijn er voor u!

Bij Masterbill staat de klantervaring centraal in het project. Bij ons maak je meer dan alleen een contract. U gaat akkoord met het aangaan van een vertrouwensrelatie. Ons doel is om aan uw behoeften te voldoen.

Onze teams ondersteunen u gedurende de hele evolutie van uw project. Voor elke vraag, elke aanvraag staat een professional tot uw beschikking. Hij zal u zo snel mogelijk antwoorden en u een echte oplossing bieden.

FAQ ! FA wat?

Heeft u geen tijd om contact met ons op te nemen? Wilt u de oplossing zelf vinden? Geen probleem, geen probleem. We hebben een FAQ ontwikkeld. Hieronder vindt u een reeks veelgestelde vragen.

De antwoorden moeten u helpen uw weg te vinden.
Als u meer wilt weten, staan onze teams tot uw beschikking.

Algemene informatie

Op welke activiteiten richt onze interface zich?

Wij hebben deze interface ontwikkeld voor alle professionele activiteiten die offertes en facturen moet’en opstellen en die deze moeten opvolgen.

Is het veilig?

Natuurlijk kunt u van ons verwachten dat het opbergen van vertrouwelijke informatie een adequate bescherming krijgt. Bovendien voeren wij uitgebreide back-ups uit van onze servers.

Hoe contact opnemen voor een demonstratie?

Heel eenvoudig, door ons te conatcteren via het daartoe bestemde formulier of telefonisch via +32 2 349 23 98.
Wij leggen dan wel een afspraak vast die voor u past.

Toegang

Welke apparaten moet men gebruiken?

U heeft de keuze tussen een pc, een laptop of een tablet, die wij u ter beschikking stellen.

Hoe krijg ik toegang tot de interface?

Nadat u een abonnement heeft genomen, krijgt u toegang tot de interface via het webadres van het platform.

Ik heb mijn paswoord verloren. Wat moet ik doen?

Het volstaat om te klikken op “paswoord verloren”, uw mailadres in te tikken en wij sturen u dan een nieuw paswoord naar uw mailbox.
U kunt vervolgens het paswoord wijzigen in uw persoonlijke omgeving.

Tablet

Waarom stellen jullie een tablet ter beschikking?

Het is niet altijd evident om alle informatie te noteren tijdens een afspraak om zo uw offerte te kunnen opstellen.
Dankzij de tablet, kunt u op een eenvoudige manier uw aanbod opstellen.
U heeft zo ook toegang tot de fotogalerij om uw eerdere realisaties te tonen.

Ben ik eigenaar van de tablet?

Neen, wij stellen die ter beschikking voor de duur van onze samenwerking.

Offertes

Hoe mijn offertes personnaliseren?

Onze interface laat u toe om uw offertes te personnaliseren door het toevoegen van uw logo, uw adres, uw algemene voorwaarden of de geldigheidsduur.

Kan ik een eerdere offerte hergebruiken?

Ja, uw moet daarvoor de bewuste offerte dupliceren en u kan er dan uw wijzigingen aan aanbrengen.

Hoe mijn offerte omzetten in een factuur?

Er bestaat niks eenvoudigers. Klik op de daarvoor voorziene knop en uw offerte zal automatisch omgezet worden in een factuur.
Opgelet: als u de inhoud van uw offerte moet wijzigen, is het beter om dat te doen voordat u ze omzet in een factuur.

Factuur

Kan ik een factuur aanpassen?

Neen, u moet eerst uw offerte wijzigen en die daarna opnieuw omzetten in een factuur.

Wat kan ik doen met een factuur?

Verschillende acties zijn voorzien:

  • versturen naar uw klant
  • een betalingsherinnering sturen
  • aanduiden dat de factuur betaald is
  • de uitgestuurde factuur annuleren
Hoe een factuur toevoegen aan de boekhoudersomgeving?

Van zodra uw factuur de aanduiding “betaald” heeft, genereert onze interface automatisch een PDF, die opgeslagen wordt in de boekhoudersomgeving.

Boekhouding

Waarvoor dient deze omgeving?

In functie van de toegangsrechten, die voordien zijn vastgelegd, kan uw boekhouder uw verschillende facturen consulteren of downloaden. Hij kan ze in geen enkel geval verwijderen.

Kan ik een factuur zoeken op datum?

Ja, een zoekmachine zal u toelaten om de facturen tussen twee datums en per type van factuur te doorzoeken.

Welke soorten van facturen zijn er?

Er bestaan 3 soorten facturen:

  • de aankoopfactuur: scan simpelweg de ontvangen factuur in
  • de eindfactuur: het totaal van producten en/of diensten
  • de kredietnota: vermindering of terugbetaling van een factuur

Meld je
aan voor onze nieuwsbrief

Abonneer u op de nieuwsbrief Masterbill op de hoogte blijven van nieuws.